Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Makijaż dzienny

Cześć Dziewczyny...
Dzisiaj mam dla Was makijaż dzienny który wykonałam na Kasi oraz szybkie upięcie.


Kosmetyki jakich użyłam to:
-Krem intensywnie nawilżający z olejem arganowym ponieważ Kasia ma bardzo suchą cerę
-Zmieszałam dwa podkłady aby uzyskać idealny odcień True Match z Loreal oraz Eveline
-Puder Rimmel MATCH Perfection
-Baza pod cienie AVON
-Korektor AVON
-Paleta cieni MANHATTAN
-Róż W7 AFRIKA
-Pomadka Wibo Eliksir
-Tusz AVON

A Wy jak się malujecie na codzień?:)

7 komentarzy:

  1. ja używam jedynie kremu, lekki podkład, puder do zmatowienia, kredka do podkreślenia oczu :)
    Tusz od czasu do czasu, bronzer sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w odpowiedzi na pytanie z mojego bloga: krycie Astor ma delikatne do średniego :) przy większych zmianach sobie nie poradzi. Za to ładnie nawilza i rozświetla twarz :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  2. mam ten puder z rimmela, bardzo fajnie się sprawuje:) a makijaż bardzo ciekawy, delikatny ale ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż taki naturalny :) no i super fryzurkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny i świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie, praktyczny i szybki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...