Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Makijaże

Cześć Kochane...Dzisiaj mam dla Was kolejne makijaże które wykonałam dosłownie w kilka minut:)...
 Produkty jakich użyłam
-Podkład Lorea'l True Match Odcień W4
-Korektor Flormar pod oczy
-Puder Fixujący ELF
-Baza pod Cienie AVON
-Paletki - BEAUTIES FACTORY oraz SLEEK Respect
-Róż AVON RUSSET
-Usta- Farbka SLEEK winx

 Produkty jakich użyłam
-Podkład EVELINE
-Puder RIMMEL
-Baza pod Cienie AVON
-Paletka Sleek V2 Darks
-Róż Sleek
-Brązer Sleek
-Korektor - brak:P

W SOBOTĘ OGŁOSZĘ WYNIKI ROZDANIA:)

9 komentarzy:

  1. Makijaże świetne - obydwa bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba śliczne! Ten filet wyszedł magicznie!
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne makijaże :) najbardziej podoba mi się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże :) Ten pierwszy świetny na dzień, a fiolet na wieczór :) Super :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. deliktany, ale bardzo ladnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak te kolorki do siebie przenikają cudownie! <3 Z tym drugim to mnie zainspirowałaś!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. oba bardzo ładne, ale ten pierwszy mi się szczególnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi makijaż bardzo mi się podoba :) lubię fiolety na oku, szczególnie w takiej przydymionej wersji.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...