Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Makijaż weselny dla Judytki

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was weselny makijażyk jaki wykonałam dla Judytki.
Kolory dość klasyczne ,jednak bardzo podkreślające urodę i ciemną karnację.


Do makijażu użyłam:
-baza pod makijaż-L`Oreal, Studio Secrets Professional, Smoothing Resurfacing Primer (Baza wygładzająca udoskonalająca powierzchnię skóry)
-podkład rimmel lasting finish nr 400
-korektor - Flormar
-baza pod cienie Virtual
-puder sypki manhatan
-cienie sleek
-bronzer Rimmel
-róż sleek w kolorze ceglanym oraz w identycznym na usta...
...-błyszczyk sleek
-kępki
-fixer Kryolan

4 komentarze:

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...