Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Makijaże:)

Makijaże OKOLICZNOŚCIOWE:)




12 komentarzy:

  1. pierwszy makijaż jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne makijaże :D pierwszy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, z naciskiem na pierwszy makijaż

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. PIekna jestes...cudowny makijaż. Klienrtki sa cudo\wnie pomalowane, ale nr 1 jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, tak! Pierwszy makijaż zdecydowanie rewelacyjny.
    Widać, że masz już sporą wprawę.
    Genialne granice między kolorami ;)

    Jeśli miałabyś chwilę to zapraszam również na mojego bloga:
    http://agitamakeup.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kolory, w każdym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) nominowałam Cię do nagrody Liebster Award. Więcej informacji na blogu :
    http://meladyy.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten pierwszy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...