Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

Makijaż na imprezę... dolna powieka na pierwszym planie.

Witam Was Kochane!
Dzisiaj wybieram się na imprezę i przychodzę do Was z fajną propozycją makijażową. Tym razem postanowiłam skupić się na dolnej powiece i maksymalnie uwydatnić oko i podkreślić kolor oczu:)

Do makijażu użyłam:
Bazę pod makijaż Loreal
Podkład Revlon Colorstay
Korektor Flormar
Puder sypki Manhattan
Bazę pod cienie Avon
Paletki sleek V1 i Sunset... (kolorki niebieskie i czarny do kreski).
Brązer Make Up Academy
Pomadka Revlon


Mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam do gustu:) 


27 komentarzy:

  1. CUDNIE !! bardzo mi się podoba ten makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijażyk :) A buziunie masz taką gładką i śliczną jak laleczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejj, cudnie wygląda ta niebieskość :)) ogólnie makijaż boski! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się efekt spodobał a byłam anty nastawiona do niebieskiego jeżeli chodzi o mnie... Zawsze byłam przekonana że to kolor zupełnie nie dla mnie ale dzisiaj jakoś fuksem się wpasował;)

      Usuń
  4. przepiękny makijaż!!! A ten niebieski wpadł mi w oko :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny akcent na dolne, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż :) bardzo Ci pasuje :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż!! :) Wyglądasz rewelacyjnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. komentarze wyżej mówią wszystko - rewelacja! no i Ty, jaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowy ten makijaż :D
    Tylko ja to u siebie musiałabym wycieniować troszkę górną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci to wyszło!
    A ten niebieski kolorek cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, z chęcią się nim zainspiruje...jeśli nie masz nic przeciwko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że inspiracje to super sprawa:)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...