Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2014

Baza pod makijaż GIORDANI GOLD od Oriflame

Witam Was dziewczyny!
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo fajnym produktem jaki otrzymałam do przetestowania. Będzie tutaj mowa o bazie pod makijaż Giordani Gold. Cała seria Giordani na prawdę daję radę przy wykonaniu perfekcyjnego makijażu. Kiedyś miałam podkłady ,perfumy i bardzo się z nimi polubiłam:). Ale przejdźmy do tematu.
Baza przeznaczona jest do cery suchej aby dodać jej blasku i nawilżyć a także przedłużyć trwałość makijażu. Ja mam cerę tłustą chociaż przyznam że dzięki odpowiedniej pielęgnacji nie mam problemów z nadmiernym wydzielaniem sebum, jest ono obecnie umiarkowane. Moja cera nie lubi się z bazami bo jest skłonna do zapychania i na początku stwierdziłam że to produkt nie dla mnie a także nie przeznaczony do mojego typu cery. Jednak postanowiłam ją wypróbować najpierw na sobie aby wiedzieć jak się na niej pracuje. Baza ma kremową konsystencję i nałożona solo bardzo się błyszczy jednak nie przetłuszcza. Cera jest satynowa bardziej wchodząca w mat ale fajnie rozświetlona. Baza nie zawiera brokatowych drobinek ,jej blask jest bardzo naturalny. I kiedy na początku może się wydawać iż świecimy się jak słoneczko to po nałożeniu podkładu w ogóle tego nie widać.
Moim zdaniem ta baza dopasowuje się do każdego typu cery i na każdej wygląda świetnie.Daje satynowe wykończenie, nie przetłuszcza. Z twarzami moich klientek również bardzo się polubiła. Cera wygląda świeżo, promiennie, idealnie dogaduje się z każdym moim podkładem:). Nic złego z moją cerą się nie działo, nie zapchała mnie, nie uczuliła. Makijaż wygląda na niej fantastycznie i z pewnością utrzymuje się dłużej.
Produkt zawiera pompkę co jest bardzo wygodne podczas aplikacji,buteleczka jest szklana. Baza jest bardzo wydajna, bo wystarczy jej nałożyć zaledwie odrobinkę. Ma ładny delikatny zapach. Bardzo ją lubię i jest to moim zdaniem świetny produkt:).

Jeśli chcesz kupić kosmetyki Oriflame załóż sobie konto na www.KlubOri.pl

Nie musisz być konsultantką, by kupować produkty 23% taniej przez internet! Wystarczy zostać klientem VIP!


9 komentarzy:

  1. Ladne zdjecia, a jak oceniasz trwalosc - widzisz wyrazna roznice ze podklad sie dluzej trzyma etc?
    Ja wole baze ze studio artist, bo mam tlusta cere na policzkach i po tej sie swiece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracuje na podkładach takich jak, Revlon, Dermacol i nie ma opcji aby cera się świeciła. Te podkłady lubią się z tą bazą i wszystko długo i świetnie się utrzymuje. Zawsze przypudrowuje buźkę na koniec i przez cały dzień mój makijaż wygląda jak po nałożeniu, klientki też zadowolone:) Nie zauważyłam aby w ciągu dnia przetłuszczały mi się któreś partie twarzy;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież o tym napisałam:P I jestem Kamila nie Karolinka:)

      Usuń
  3. dobrze trafiłam bo własnie szukałam jakiejś dobrej bazy pod makijaż.. ;-)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przekonałam się do baz. Moja skóra nie przepada za dużą ilością warstw i łatwo się zapycha. Wystarczaj mi dobry podkład i puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień nie używam bazy moja cera źle je znosi ,ale na większe wyjścia lubie:)

      Usuń
  5. wolę bardziej profesionalne kosmetkyi, bałbym się nałożyć komus to na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo alergiczną skórę i u mnie w przeciągu kilku chwil pojawiają się zmiany kiedy z produktem jest coś nie tak... Ta baza jest bardzo delikatna:) Osobiście posiadam lepsze ,ale na blogu pokazuje różne alternatywy nie tylko dla profesjonalistów ale także dla dziewczyn które na co dzień szukają fajnych tanich produktów:)

      Usuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...