Obserwatorzy

czwartek, 16 stycznia 2014

Makijaż z różowym akcentem.

Cześć Dziewczyny...
Dzisiaj mam dla Was makijaż w dość mocnej wersji wieczorowej. Nigdy nie lubiłam różu na swoich oczach więc chciałam troszkę zaszaleć i się do niego przekonać. Oczywiście makijaż robiłam kiedy byłam chora i zmarnowana więc wybaczcie za to że wyglądam tak mizernie.


 Do makijażu użyłam:
Krem- Anev defence
Podkład- Eveline
Jako korektor- Dermacol 108
Baza pod cienie- Avon
Puder- Manhattan
Róż- W7 Afrika
Cienie- Paletki sleek (sunset- kolor czarny, V1- kolory różowy,fioletowy, odrobina pomarańczu)
Brwi- Maybeline Tattoo
Kredka- Czarna Avon Supershock
Tusz do rzęs- Avon Supershock
Pomadka- Avon

Dajcie znać Czy Wam się podoba:)

21 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, taki drapieżny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, taki sexy makijaż :)) bardzo mi się podoba! Kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie wyglądasz na zmarnowaną :) Makijaż bardzo mi się podoba mimo, że też dopiero przekonuję się do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Nie widać że byłaś zmarnowana i chora, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, pasuje do Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :* super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. mi puchną oczy od cieni, w ogóle nie mogę ich stosować, kompletnie nie wiem gdzie jest problem, czy w skórze (alergia) czy w oczach (spojówki źle reagują) :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uwodzicielski ^^ bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty tu jestes zmarnowana,to ja nie wiem ....:P CUDOWNIE !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba!!!!! Wyglądasz kocio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż :) pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż :) Pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widac zebys byla chora... pieknie wygladasz;) chyba tez musze sobie zrobic cos podobnego z oczetami ;) pozdr. i obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż :) Będę zaglądać częściej. Obserwuję
    http://bellakosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten makijaż :) będę zaglądać częściej. Obserwuję
    http://bellakosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co.... jest genialny. Kuźwa genialny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...