Obserwatorzy

piątek, 4 kwietnia 2014

Dzienny makijaż do zdjęć:)

Cześć Dziewczyny!
Dzisiaj przychodzę do Was z wiosennym bardzo delikatnym makijażem dziennym fotograficznym jaki wykonałam na mojej Kasi... A więc postawiłyśmy na lekkie rozświetlenie niektórych partii twarzy... Bawiłyśmy się troszkę na zajęciach i w ostateczności powstało coś takiego:






Do makijażu użyłam:
Krem nawilżający -Bandi 
Baza wygładzająca pod podkład - Make up studio
Podkład - Loreal True Match
Kamuflaże - Kryolan
Puder fixujący - Make up studio
Baza pod cienie - Cashmere
Cienie - Inglot
Brązer - Make up studio
Rozświetlacz -Make up studio
Róż - Inglot
Pomadka - Rimmel Apocalips
Tusz - nie pamiętam:P
Fixer spray - Kryolan
Pędzle - Hakuro

Mam nadzieje że Wam się podoba:)



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy makijaż, delikatny a zarazem z nutką drapieżności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelny makijaz, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny bardzo delikatny wy tuszowałabym bardziej rzęsy ale rozumiem że klientka mogła nie chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy, szczególnie podoba mi się bordowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. siwetny ten makijaz..pieknie go wykonałas :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...