Obserwatorzy

środa, 9 kwietnia 2014

Makijaż wykonany paletką Sleek Vintage + ombre na ustach:)

Cześć Dziewczyny... Dzisiaj pogoda nie zachwycała. W dodatku jesteśmy znowu chorzy. Z racji tego ponurego dnia postanowiłam coś dla Was zmalować. A że od dawna leży już u mnie paletka ze sleeka Vintage na którą nigdy nie miałam pomysłu to postanowiłam dzisiaj ją wykorzystać:) Ostatnio spodobało mi się bardzo ombre na ustach a więc i dzisiaj zobaczycie je u mnie:)
A oto efekty...







Dajcie znać jak Wam się podoba... Ja osobiście ostatnio lubię mocno wyciągnięte oko:) I jeżeli macie makijaże wykonane tą paletką to wrzucajcie linki do postów w komentarzach... Chętnie się zainspiruję ponieważ to jedyna paletka na którą kompletnie brak mi pomysłów... Nie moje kolory chyba ?...a przecież tak kocham fiolety... Jednak w tej brokatowej fakturze chyba jest coś co mnie do końca nie przekonuje.

18 komentarzy:

  1. Osobiście miałam nieprzyjemność pracy na Sleeku podczas warsztatów. Urzekł mnie kolor jednego cienia i spartolił mi robotę. Twój makijaż jest piękny, ale wykonałabym go innymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem cienie ze sleeka są najlepszymi cieniami do pracy... Ja nigdy nie miałam z nimi problemu... Praktycznie każdy tutaj makijaż jest właśnie wykonany cieniami tej firmy... Mam wiele paletek i nigdy mnie nie zawiodły.... Najlepiej pracuje mi się tylko na nich i kiedy mam pracownie w szkole i muszę pracować np na Inglocie czy Paese itp to już jest mi dziwnie i zawsze zabieram ze sobą swoje paletki... Wiele dziewczyn używa tych cieni i właśnie ich piękne makijaże kiedyś skłoniły mnie do przygody ze sleekiem... Jak widać chcieć to móc:) A jeżeli ktoś nie czuje się dobrze w dziedzinie makijażu to niczym świata nie zwojuje:P.

      Usuń
  2. Wyciągnięte oko bardzo mi się podoba :) U mnie znajdziesz kilka makijaży z tą paletką, chociaż ostatnio jakoś o niej zapomniałam :) A kolory ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą paletkę :) a makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam styczności z tą paletką. Makijaż jak najbardziej udany. Pięknie wyciągnięte oko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! oczko po prostu cudownie zrobiłaś! <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny efekt na ustach a makijaż oka po prostu piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż po prostu cudowny! Kolor oczu bardzo ciekawy, ładny ;)
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż!!! Zapraszamy na mojego początkującego bloga ;) kosmetykabyhonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy cudowne! :) Pięknie Ci w takich kolorach i całość dodała twarzy takiej seksownej tajemniczości. Jedno co mi się nie do końca podoba, to usta. Ale to już taki czepiak :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten makijaz :) jest idealny;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;*
    http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ahhh jaka Ty piekna jestes/....makijaż swoja droga ale Ty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Oko rewelacjaa <3 Pięknie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...