Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Próbny makijaż ślubny...

Cześć Dziewczyny!
Jak wiecie zbliża się do nas gorący sezon weselny... W tym roku kalendarz mam wypełniony po brzegi więc będę miała niby niepozornie to jednak trudne zadanie... Makijaż Panny Młodej musi być wyrazisty, widoczny na zdjęciach ,na kamerze i choć większość stawia na naturalność to warto jest go troszkę mocniej podkreślić. Ważne jest też to aby cera wyglądała nieskazitelnie i makijaż nie spłynął po kilku godzinach, musi wytrzymać całą noc. Warto więc postawić na oczy i buzię oraz ładne jej wykonturowanie. Natomiast nie warto jest mocno podkreślać ust. W tym przypadku wydaje mi się że wystarczy tutaj delikatny błyszczyk lub pomadka w naturalnym kolorze. Panna młoda z pewnością nie będzie miała czasu na to aby co chwilkę przeglądać się w lustrze i pilnować tego czy pomadka nie przemieściła się podczas ''gorzko'':P lub czy nie została zjedzona. Nie będzie czasu na poprawki. Więc usta zawsze polecam delikatne w tym dniu... Ostatnio miałam przyjemność wykonać makijaż próbny... Dość lekki i klasyczny. Efekt oceńcie same:)


Dajcie znać czy Wam się podoba:)

19 komentarzy:

  1. Jest cudowny , bardzo ładnie podkreśla oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny efekt!! bardzo pasuje przyszłej pannie młodej

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Delikatny, ale te oczy są wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ślubomaniaczką :D i ten makijaż mi się bardzo podoba. Mój ślub dopiero za dwa lata, ale już przeżywam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelny , lekki . Bardzo mi ise podoba. Jestem pod wrażeniem blendowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sama bym taki wybrała do klasycznej białej sukni :) Sama w dalekich planach zwanych dalej marzeniami, wybrałabym jakiś akcent kolorystyczny w stroju i mocniej podkreślone usta :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, jest subtelny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancki i kobiecy , bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, na swoim ślubie miałam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny :) i megaa subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny ten makijaz...roztarcie cieni jest perfekcyjne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż! Tez jestem zdania, żeby nie podkreślać mocnymi kolorami ust PM, zawsze lepiej postawić na subtelny delikatny błyszczyk do pięknie podkreślonych oczu. U Ciebie rewelacja (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest przepiękny. Mimo że delikatny to dobrze go widać. Sama chciałabym mieć podobny makijaż w tak wyjątkowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...