Obserwatorzy

wtorek, 6 maja 2014

Makijaż limonkowy

Cześć Dziewczyny!
Wczoraj mnie coś naszło na limonkę... Co prawda jest to taki makijaż na szybko ale mam nadzieje że się Wam spodoba. Wykorzystałam w tym makijażu szary eyeliner z essence który nałożyłam na całą powiekę ruchomą oraz pokryłam go szarym cieniem. Nie lubię szarości na swoich oczach więc limonka była była świetną alternatywą do tego abym tą szarość w końcu wykorzystała. Moim zdaniem kolorki idealnie ze sobą współgrają i całość fajnie wyszła:).






Dajcie znać czy Wam się podoba:)

12 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło :) W całości prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja! Chyba bym na to sama nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie to połączyłaś :-) zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie jestem fanka podkreslania dolnej powieki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wow boski jest cieszę się że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż !
    Jesteś piękną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...