Obserwatorzy

środa, 25 czerwca 2014

Lakiery Eveline Mini MAX

Cześć Dziewczyny...
Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią lakierów Mini Max od Eveline.
Jeśli jesteście ciekawe jak się spisują to zapraszam do dalszej części posta.
              Pierwsze co mnie w tych lakierach zaskoczyło to piękne nasycone kolory jakie lubię. Sprawdzałam również resztę i gama jest tak bogata że jest w czym wybierać. Kolorki są bardzo na topie więc każda z nas znajdzie coś dla siebie.
              Buteleczka ma 5ml i uważam że taka ilość jest idealna ,ponieważ mamy szansę zużyć lakier do końca nim nam zgęstnieje.
              Konsystencja jest idealna bo ani nie jest za gęsty ani za rzadki. Bardzo fajnie się nim pracuje. Lakier ma bardzo fajne krycie i dwie warstwy to już naprawdę maximum krycia.
              Co do trwałości bywa z nimi różnie. Raz wytrzymują do 4 dni a czasami już na drugi widoczne są odpryski. Jednak ja nie oczekiwałam tutaj cudów. Dużo prac wykonuję w ciągu dnia zwykły lakier nie ma tutaj szans przetrwania nie wiadomo jak długo.
              Bardzo zaskoczył mnie jednak pod względem schnięcia. Wysycha w bardzo krótkim czasie z czym zawsze mam problem i możemy szybko wracać do swoich obowiązków. 
Kolorki jakie posiadam to :668 ,686, 521

A tutaj przedstawiam Wam manicure jaki wykonałam nimi mojej przyjaciółce:)
Te lakiery są naprawdę godne uwagi... Jeżeli nie lubicie czekać ''godzinami'' na to kiedy lakier wyschnie i mieć wybór w tak cudownych modnych kolorach tego lata , to polecam wybrać się do drogerii;).

9 komentarzy:

  1. Ja mam z tej serii czarny lakier, nie pamiętam numerka, a nie chce mi się teraz sprawdzać:P
    Ogólnie jest bardzo ok jeśli chodzi o krycie, wysychanie. Mam tylko wrażenie, że z czasem czerń zaczyna mieć niebieski połysk, a nie idealnie czarny. Ale nie rzuca się to aż tak bardzo w oczy, wiec mogę wybaczyć:P Ogólnie bardzo przyjemny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne kolorki i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 3 lakierki z tej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne eleganckie zdobienie, lubie te mini maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbim te lakiery, mam w kolorze nude i mietowym , sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez nie lubie gdy lakier schnie i schnie dlatego dobrze, ze sa top coaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...