Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Makijaże Weselne...

Cześć dziewczyny... 
Sezon ślubny rozpoczął się w pełni... Dzisiaj pokażę Wam makijaże jakie ostatnio wykonałam :). Co prawda wiele dziewczyn mało ma wspólnego na co dzień z makijażem, są młode i się raczej nie malują, stawiały na coś delikatniejszego. Myślę jednak że efekty wyszły fajne mimo iż makijaże były skromne:). Same oceńcie:) 

Gosia

 Natalia

 Kasia

 Ewelina

 Ania

 Makijaż na poprawiny - Natalia

Dajcie znać czy Wam się podobają:)


A już jutro wrzucę tutaj moją propozycję makijażu ślubnego w kolorze:)

11 komentarzy:

  1. piękne są ta makijaże, każdy jeden ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne twarze, makijaże, ale Kasi mi wpadł w oko najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż Eweliny wpadł mi w oko ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Masz talent:))) makijaż Kasi chyba najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają, klientki na pewno były zadowolone!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są ładne, podobają mi się bo są właśnie takie niezbyt mocne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne ale najbardziej podoba mi się makijaż Gosi i Kasi :) są poprostu boskiee i te magiczne oczy :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...