Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Makijaż dla Martusi.

Dobierając makijaż szczególną uwagę zwracam na budowę twarzy...kolor oczu a także na osobowość oraz styl ubioru klientki. To juz mowi mi wszystko czy mogę eksperymentować czy zrobić coś bardziej delikatnego.
Tym razem postawiłam na makijaż koło którego nie da przejsc się obojętnie... Martusi wykonałam dość mocny ,przydymiony mocno podkreślający oczy. Marta jest osobą oryginalną ,wcześniej widziałam ją w kilku makijażowych wydaniach więc postanowiłam zaszaleć. I to był strzał w dziesiątkę...wyglądała zjawiskowo:).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...