Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2013

Paczka od Eveline

Cześć Dziewczyny!
Ostatnio dostałam maila od Eveline z informacją ,iż wylosowali mojego bloga do testów i czy jestem chętna przetestować ich kosmetyki..Oczywiście się zgodziłam a dzisiaj zostałam mile zaskoczona.

Do przetestowania dostałam pięć naprawdę fajnie zapowiadających się produktów. Idealnie stworzonych do mojej wrażliwej skóry. 

A więc w paczuszcze znalazłam:
-Krem do depilacji wzmacniający do skóry wrażliwej
-Podkład kryjąco-matujący 
-Płyn micelarny
-Olejek do opalania
-Krem intensywnie regenerujący dla skóry bardzo suchej

Jesteście ciekawe któregoś z tych produktów? To zrecenzuje go jako pierwszy:)
I czy któraś też dostała paczuszkę?:)
Piszcie:).

8 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z racji tej, że jest lato,myślę, że olejek do opalania będzie najlepszym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płyn micelarny wydaje sie być ciekawy, gratuluje paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paczuszka, ciekawa jestem płynu micelarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem ciekawa kremu do depilacji, bo nigdy nie trafiłam jeszcze na taki, który w 100% by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...