Obserwatorzy

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Olejek do kąpieli ISANA

Cześć Dziewczyny!
Ostatnio było trochę makijaży więc dzisiaj dla odmiany przychodzę z recenzją fajnego olejku. Wcześniej dosyć dużo czytałam o olejkach do kąpieli podobnych fakturą do oliwki i choć nie lubię używać nic tłustego podczas kąpieli co zalepia moją wannę ,to stwierdziłam że warto skusić się na ten produkt tym bardziej że z nim nie ma takiego problemu. Czytałam też że nie każdemu może spodobać się zapach więc najlepiej kupić ten z Isany aby w razie się nie rozczarować. A wiec przejdźmy do sedna.
 Olejek do kąpieli z dodatkiem olejku sojowego i słonecznikowego jest idealny do codziennego oczyszczania skóry suchej i podrażnionej. Zawartość panthenolu i witaminy E chroni przed wysuszeniem oraz sprawia, że staje się ona gładka i delikatna. Bez dodatku mydła.

A więc olejek znajdziemy w zwykłej nie robiącej wrażenia butelce jego cena to ok 5zł. I gdyby nie fantastyczne opinie jakie o nim czytałam to pewnie nawet bym do niego nie podeszła. Co do samego olejku to ma bardzo rzadką ,lejącą się konsystencję.... Na pierwszy rzut oka faktycznie przypomina oliwkę i ma nawet taką fakturę i jest tłusty. Jednak jest oliwką tylko do momentu kontaktu z wodą. Po rozprowadzeniu i kontakcie z wodą tworzy pieniącą się białą emulsję. 
Podczas kąpieli absolutnie nie ma mowy o lepieniu się ,tak jak napisałam, po kontakcie z wodą olejek zamienia się w emulsję i nie ma śladu po olejku:P. A więc cały proces wygląda tak jak byśmy użyły płynu do kąpieli... produkt się pieni, doskonale myje i nie zostawia tłustej powłoki na wannie. Co do wpływu na skórę to bardzo fajnie ją nawilża i zmiękcza. Skóra jest gładka i aksamitna. Jednak osobom które mają cerę tłustą i skłonną do zapychania polecam aby uważały na okolicę dekoltu oraz górną część pleców ponieważ olejek strasznie mnie zapchał co spowodowało straszne swędzenie. A co najgorsze przez tydzień nie mogłam go wymyć ze skóry . Jeżeli chodzi o nogi ,brzuch, pośladki ręce i dolną część tułowia to jest świetny jednak z tymi wyżej wymienionymi partiami radzę na prawdę uważać. Teraz kwestia czy potrzebujemy dodatkowego nawilżenia? Jeżeli chodzi o mnie to jak wiecie mam skórę suchą i ja niestety muszę dodatkowo się wspomagać. Chociaż powiem że to zależy od dnia. Czasami po kąpieli skóra jest tak fajna że odpuszczam sobie balsamy:). Co do wydajności jest on bardzo wydajny... Zdjęcia co prawda były robione wcześniej i już jestem w połowie zużycia od jakiś czterech miesięcy.... Oczywiście używam też innych produktów bo nie lubię ograniczać się do jednego... A jak już wiecie wszystko bardzo szybko mi się nudzi:P
Na koniec jednak zostawiłam najważniejszą kwestię ,która wzbudziła dość sporą krytykę... A więc jest to zapach. Czytałam wiele opinii że olejek śmierdzi rybą czy też starym zgniłym śledziem... Oczywiście te olejki mają to do siebie że nie posiadają żadnych sztucznych kompozycji zapachowych tylko są zachowane w swojej naturalnej formie. Zapach jest rzeczywiście bardzo ostry i po kąpieli dominuje w całej łazience a nawet po za nią. Jednak ja nie czuję w nim ani trochę ryby a raczej przypomina mi on powłokę kapsułki w jakiej zatopiony jest tran... Bardziej przypomina mi to ostrą glicerynę niż rybę. Jednak na dłuższą metę i mi przeszkadza.  
Ogólnie olejek jest fajnym patentem i uprzyjemnia kąpiel... Nie różni się niczym od droższych braci jak twierdzą blogerki, także nie warto przepłacać. Skóra go lubi więc mogę polecić... A Wy już go miałyście? Jakie są Wasze doświadczenia? Koniecznie napiszcie:).

4 komentarze:

  1. Miałam go jakiś czas temu i niestety zniechęcił mnie właśnie zapach, który bardzo szybko zaczął mnie męczyć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rossmannie w mojej okolicy, niestety nie mogłam nigdy dostać tego oleju, udało sie to mojej przyjaciółce i czeka na testowanie w raz z innymi zapasami. Po Twojej recenzji pewnie dzisiaj go wyciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachęciłaś tym postem do wypróbowania kosmetyku :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kosmetycznykufereksylwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy oddany komentarz. Dajecie mi wiele motywacji:)
Odwiedzam każdego kto zostawia po sobie ślad:) Jeżeli spodoba mi się u Ciebie to na pewno zostanę na dłużej:).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...